poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Złote trio rozdział 4

*Hermiona*

Takiej reakcji się nie spodziewałam.Ron poczerwieniał ze złości,Harry ściskał łyżkę ,a Ginny patrzyła na mnie jak na idiotkę.
- Co?-zapytałam
- Ty się jeszcze pytasz co?!-krzyknął Ron
- O co wam chodzi Ginny a ty byłaś spokojna.
- O co nam kurwa chodzi chodzi mi o to że mnie zdradzasz-krzyknął ponownie Ron
- Nie zdradzam cię a napewno nie z Mafoyem!
- Tak to robiłaś w sypialni tego dupka.
- Nie mów tak o nim!
- Och przepraszam panna wielka wiem wszystko o wszystkim musi mieć zawsze rację.!
- Tak w przeciwieństwie do ciebie mam zawsze rację!
- No proszę teraz to ja powiem coś zgodnego z prawdą!
- Proszę wal śmiało!
- Nasz związek był pomyłką!
- I tu ci przyznam rację mój drogi!
- Dobra z nami koniec
- Wreszcie miałam już dość  siedzenia przez cały dzień w domu lub chodzenia na te durne mecze quiddica które i tak zawsze przegrywaliście przez ciebie-nie wytrzymałam wstałam od stołu i poszłam pod klasę z obrony przed czarną magią.Stanęłam na samym końcu kolejki i oparłam się o ścianę.Wszystko było by dobrze gdyby nie fakt że muszę dzielić pokój wspólny z Weasleyem tym piepszonym dupkiem który nie umie raz za ruski czas zaprosić dziewczynę na kolację do jakieś restauracji choćby na głupiego kebaba czy rybę z frytkami nic kompletnie nic.Świetnie jeszcze teraz się rozkleję.Weszliśmy za profesorem Snapem który uczy nas jeszcze eliksirów i usiedliśmy każdy w swojej ławce.Pech chciał ,że siedzę obok rzędu w którym siedzi Malfoy.Cały czas patrzył na mnie z jakim takim innym uśmiechem.I tu pan Snape który chyba mnie nie lubi powiedział ,że będziemy mieli nocne patrole.Będą pary męsko damskie.Mamy się dobrać sami albo on nas dobierze.Roejrzałam się po sali Harry był z Ginny która sie do niego kleiła.Ron z Luną każdy miał parę siedziałam sama.
- O nie tak nie będziecie coś mi to nie pasuje.Panna Weasley pójdzie do pana Zabiniego,Panna Luna do Pana Pottera.Pan Weasley odpuści sobie jakiekolwiek słowa sprzeciwu i usiądzię z Panną Brown.Pan Malfoy z Panną Granger i to będzie jak na razie na tyle.Zaczynają panna Weasley i Pan Zbinni.Jak na roazie  2 dni.To wszystko na dzisiaj i proszę się dogadać z partnerem lub partnerką.Jeśli się nie zintegrujecie to będą was czekały puntky karne dla każdego z domów.Jasne?
- Jasne-wszyscy chórem.No pięknie znowu będę miała przesrane u Ginny i  Harrego bo Ron w tym momencie mało mnie obchodzi.Spakowałam wszystkie moje rzeczy i wyszłam z sali.Resztę lekcji jakoś przesiedziałam na obiedzie dosiadła się do mnie Ginny i bardzo mnie przeprosiła i obiecała,że zawsze będzie gdy będę ją potrzebowała.Po lekcjach postanowiłyśmy pójść do Hogstreet by kupić sobie kilka ubrań.

Jak narazie krótki ale później będzie dłuższy a później zanczy napewno dzisiaj ♥
Kocham was
Natuśka  a 

3 komentarze:

  1. Oo suoer!
    Podoba mi sie ze Her zerwala z Ronem bo on jest dla niej za brzydki haha xd
    Harry i Ginny uuu wedlug mnie powinien byc z Luną haha xd
    Czekam na rkzwoj wydarzen bo jak na razie Malfoy leci na Hermione xd
    Czekam !
    ~RiCzI

    OdpowiedzUsuń
  2. Hermiona zerwała z Ronem! I bdb!!!! Malfoy leci na Hermioncie! I też bdb!!
    Czekam na nexta!!!
    -kocham<3

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie! Ron mnie naprawdę wkurzył!
    A dobrze mu tak! Niech Hermiona będzie z Malfoyem :D
    A Ginny Z Harrym <3333333333333333333333333333333
    Rozdział cudny ;** K.C <333

    OdpowiedzUsuń